poniedziałek, 2 września 2013

Od Trixie

Chodziłam po watasze podśpiewując moją ulubioną piosenkę. Rozmyślałam też o tym, że są nowe Alfy. To intrygujące, ale zarazem dobre. Nie przepadałam na Fiverą. Nyxerin zapewne będzie lepszą Alfą. Zagwizdałam w rytm mojej piosenki. Usłyszałam nagle ptaka. Miał taką piękną melodię! Wpadłam na pomysł, że ułożę własną piosenkę! Zabrałam się za jej pisanie.
- Hej hej hej, nie trać czasu,
Czas już poczuć trochę Basu,
Piosenki melodia, niczym powietrze, 
Potrzebna do życia, droga w każdym metrze
Przebytym bez muzyki, to metry stracone
Lata be muzyki, lata minione
lata,przyszłe, lata teraźniejsze
Wszystkie rzeczy ważniejsze
Miłość, odwaga
Odwaga pomaga, 
Most zerwany,
Pozostały rany.

Ułożyłam już całkiem dużo piosenki, ale cały czas wydawała mi się do kitu! Hej, może Nyx coś pomoże? Czym prędzej do niej pobiegłam (oczywiście z kartką i czymś do pisania).
- Nyxerin! Nyx! Nyx'usiu!- krzyczałam zdyszana.
- Trixie! Trxi!- tylko to zdążyłam ją przewrócić.
- Musisz mi pomóc! 
- W czym?!
- W tekście mojej piosenki! Jest do kitu!


<Nyx?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz