piątek, 30 sierpnia 2013

Od Ezia CD Historii Nyx - Co to ma być?!

Wyszedłem z jaskini.
-Ezio, szaman mówi że... - zaczęła mówić Nyx.
-Wiem, wiem - przerwałem jej - Ale decyzja będzie trudna. Nie możemy przecież zostawić watahy.
-Ale ciągle nie wiemy co się z tobą dzieje. To może być coś poważnego.
-Hmmm... Musi być jakieś dobre dla wszystkich wyjście - zastanawiałem się.
-A może najlepiej się z tym prześpimy? Jutro zadecydujemy.
-Dobrze.

***
Dwie godziny później.
***
Leżałem w grocie czytając wszystkie księgi jakie mieliśmy. Może znajdę jakieś informacje dotyczące tych dziwnych zjawisk... W końcu coś się znalazło. Nie dokładnie o tym, ale o podobnych sytuacjach. Od razu pobiegłem po Nyx. Znalazłem ją rozmawiającą z Anną.
-Nyx! Nyx - krzyczałem dobiegając do niej.
-Ezio? Co się stało - zapytała zdziwiona.
-Znalazłem... informacje... dotyczące... tych dziwnych... zjawisk - odpowiedziałem zdyszany.
-Jakich zjawisk - wtrąciła się Anna.
-Długo by tu opowiadać - powiedziała Nyx.
Ja i Nyx poszliśmy do naszej jaskini. Pokazałem jej książkę.


<Nyx? Co ty na to?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz