wtorek, 27 sierpnia 2013

Od Ezia - Co to ma być?!

Odkąd położyłem bukiet tulipanów na grobie zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Co noc śniły mi się koszmary. Budziłem się w lesie, a tam stali Fivera i Keien. Te sny były tak prawdziwe... Ale nie tylko sny robiły się dziwne. Czasami z mojego pyska świeciło czerwone światło, a oczy tak świeciły czerwonym światłem jak świece. Całe szczęście nikt tego nie zauważył. Ale sytuacja zaczęła wymykać się z pod kontroli. Moje ślady też zaczęły świecić. Poszedłem na polowanie. Nie zauważyłem że ślady znów świeciły. Na moje nieszczęście zauważyła to Nyx. Znalazła mnie gdy siedziałem zniechęcony na pniaku.
-Ezio, to ty zostawiłeś te ślady - zapytała zaniepokojona.
-Jakie ślady - odwróciłem się w stronę Nyx.
-Ezio... C... Co z tobą jest - cofnęła się.
Przejrzałem się w pobliskiej kałuży. I rzeczywiście! Coś było ze mną nie tak! Nie dość że te oczy i światło z pyska to jeszcze do tego symbol na lewym uchu!
-Ja... Ja nie wiem - odwróciłem się z powrotem.
-Czy to pierwszy raz?
-Nie... Miałem tak już kilka razy, ale nie w takim stopniu.

<Nyx?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz